Vodafone a decis scumpirea abonamentelor! În baza de date a companiei de află peste 11 milioane de clienți, dar vizate de scumpire sunt doar un anumit tip de abonamente. Compania a invocat strategia comercială, când a ales care clienți vor plăti mai mult.
Vodafone a decis scumpirea abonamentelor! Compania de telefonie mobilă își justifică decizia prin calitatea serviciilor oferite.
Deși Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a încercat să se opună prin mijloace legale, Vodafone a avut până la urmă câștig de cauză în instanță.
Vodafone va scumpi mai multe abonamente cu aproape 1 euro, începând cu luna august, abonaţii afectaţi fiind deja informaţi.
Trebuie precizat faptul că baza de clienţi a Vodafone România număra 11,1 milioane la 31 martie 2021.
„La Vodafone avem o preocupare constantă de a furniza clienţilor noştri servicii de cea mai bună calitate, cu accent pus în permanenţă pe experienţa oferită acestora. Această preocupare se traduce în investiţii constante în performanţa şi capacitatea reţelei, dar şi în noi tehnologii şi într-o gamă extinsă de beneficii non-telco pentru utilizatori, prin programul de loialitate.
Acţiunea de ajustare şi aliniere a preţurilor vizează anumite tipuri de abonamente, însă, din motive ce ţin de strategia comercială a companiei, acestea nu pot fi specificate.
Opoziție din partea ANPC
Vodafone România analizează permanent dorinţele şi nevoile utilizatorilor şi realizează modificări ale portofoliului de servicii mobile care să răspundă cât mai bine acestor nevoi. Această acţiune nu vizează utilizatorii cartelelor preplătite”, au declarat reprezentanţii Vodafone, potrivit profit.ro.
La începutul anului trecut, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a pierdut definitiv în faţa Vodafone România în dosarul suspendării unui ordin al instituţiei, prin care aceasta a blocat decizia unilaterală a operatorului de telefonie mobilă de majorare a tarifelor abonamentelor cu 1 euro, începând cu luna mai 2019.
La începutul lunii mai 2019, ANPC a anunţat că dispus ca un operator de telefonie mobilă să înceteze practicile comerciale incorecte faţă de consumatori, constatate în urma unui control, realizate în scopul majorării costurilor abonamentelor.
Surse din piaţă au declarat atunci că este vorba de Vodafone România. Ordinul a fost precedat de o amendă de 70.000 de lei, anunţată de ANPC la 25 aprilie, potrivit sursei citate.
Sursa știre: capital.ro